...

نحوه اتصال دستگاههای جی بی ال به بلوتوث Bluetooth

نحوه اتصال دستگاههای جی بی ال به بلوتوث روش اتصال بلندگوها و هدفونهای جی بی ال به بلوتوث Bluetooth 

این مقاله را به آموزش اتصال انواع دستگاه های جی بی ال به بلوتوث اشاره کردیم

روش اتصال بلندگوها و هدفونهای جی بی ال به بلوتوث
دراین مقاله میخواهیم با روش اتصال انواع بلندگوها، هدفونها و حتی ساندبارهای جی بی ال به دستگاههای بلوتوث آشنا شویم.


1.حالت pairing (جفت شدن) دستگاه جی بی ال تان را روشن کنید.

روش اتصال بلندگوها اسپیکر و هدفونهای جی بی ال به بلوتوث Bluetooth

اگر بلندگو/هدفون/ساندبار جی بی ال شما قبلا به دستگاه بلوتوثی وصل نشده باشد، وقتی آنها را روشن کنید به صورت خودکار در حالت pairing شروع به کار خواهند کرد(میبینید که چراغ روی دستگاه شروع به چشمک زدن میکند). اگر قبلا دستگاهتان را pair کرده باشید، میتوانید به صورت دستی با پائین نگه داشتن دکمه بلوتوث به مدت حداقل 3 ثانیه ،آن را وارد حالت pairing کنید تا وقتی که چراغ چشمک بزند( بلندگوهای جی بی ال عموما دارای یک دکمه مخصوص بلوتوث هستند. در مورد هدفونهای جی بی ال ، دکمه تغذیه معمولا به عنوان دکمه بلوتوث هم کار میکند).

2. دستگاه جی بی ال تان را روی گوشی موبایل یا لپ تاپ پیدا کنید و آنها را با هم pair کنید.

اندروید: وارد قسمتsettings بشوید و بلوتوث را روشن کنید. در قسمت بلوتوث روی "pair new device" را لمس کنید. وقتی دستگاه جی بی ال خودتان را در لیست دیدید، روی اسم آن را لمس کنید. دستگاهتان با موبایل pair خواهد شد.

آیفون: وارد قسمت settings و بعد bluetooth بشوید. بلوتوث را روشن کنید.دنبال نام دستگاه جی بی ال تان در قسمت "OTHER DEVICES " بگردید و روی اسم آن را لمس کنید تا pair شود. MacOS. روی مک ، Apple menu > System Preferences را انتخاب کنید بعد Bluetooth را انتخاب کنید. دستگاه جی بی ال تان را از لیست انتخاب کنید بعد به آن وصل شوید. اگر از شما سوالی شد، Accept را انتخاب کنید.

Windows 10: با کلیک روی دکمه بلوتوث در تولبار و انتخاب "Show Bluetooth devices"، قسمت "Bluetooth & other devices" از System Settings را باز کنید. اگر دکمه بلوتوث مخفی است، آن را در قسمتی که فلشی به سمت بالا (^) در نوار وظیفه وجود دارد پیدا خواهید کرد(شکل پائین)

روش اتصال بلندگوها اسپیکر و هدفونهای جی بی ال به بلوتوث Bluetooth

وقتی پنچرهAdd a device ظاهر شد،روی کلمه Bluetooth کلیک کنید.دنبال دستگاه جی بی ال تان در لیست بگردید و روی آن کلیلک کنید تا وصل شود. روش دیگر اینکه کلمه "bluetooth" را در قسمت جستجوی ویندوز تایپ کنید.وقتی پنچره Bluetooth & other devices را دیدید ، مطمئن شوید که بلوتوث روشن است بعد روی "Add Bluetooth or other device" کلیک کنید و دستگاهتان را از لیست انتخاب کنید.

3. از pair شدن موفقیت آمیز مطمئن شوید.
وقتی به صورت موفقیت آمیز بلندگو یا هدفون جی بی ال تان را به موبایل یا لپ تاپ تان pair کرده اید، چراغ روی دستگاه جی بی ال از چشمک زدن باز خواهد ایستاد و یک تن یا صدای تائید را مبنی بر pair شدن دستگاهتان خواهید شنید.

 

enlightenedدانلود نسخه پی دی اف  |  روش اتصال بلندگوها و هدفونهای جی بی ال به بلوتوث